Öppna förskolan

Nu ska jag när som helst gå upp och väcka lilltösen. Idag blir det öppna förskolan för hela slanten! Två vänner har jag lyckats tjata med mig också så fikastunden blir ännu mer trevlig än vanligt. Det är ju så bra för fikat kostar typ inget och matsalen är stor och utrustad med det mesta som behövs när de små ska inta sina luncher.
Jag hoppas ännu en gång att hon håller sina slagsmålsnävar i styr, annars blir det pinsamt med okända föräldrar ;)
Läste dock att det är en fas hon går igenom nu, fick mejlutskick från pampers för barn 19 månader och då skrev de om just det här problemet som vi har. Känns skönt att det verkar vara vanligt.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0