Sconesfrukost



Just nu intas sconesfrukost hos oss.
Det är nämligen helg för den här familjen. Konstigt, helg på en tisdag. Men min make jobbar väldigt konstiga arbetstider ;)

Receptet jag använt mig av hittar ni här.
Jag har dock inte fullt så mycket grahamsmjöl i mina, utan mer 1,5 grahamsmjöl och 3,5 vetemjöl. Tycker det blir godast då.

Övriga planer för dagen är:
Sjukhusvistelse - igen.
Fikaträff i stan med två vänner - utan Ell den här gången som får vara hemma och kurera sig ordentligt med lediga pappan.
Helst damsuga hela huset - imorgon kommer svärmor på besök.
Baka bröd.
Samt det eviga plockandet av leksaker, tvätt och disk ;)

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0