Mina små räddare

Nu har svärmor precis åkt. Trevlig förmiddag med fika och lekstund för lilla Ell. Vaknade seeent idag så hade 10 min på mig att städa toaletterna och plocka undan innan kära svärmor skulle vara på plats. Tur man har räddare i nöden som gör det enklare att "fuskstäda"



Rengöringsdukar för typ ALLT! När man vill städa lite snabbt, handfat, toaletten, vilka ytor som helst typ och det luktar gott och ser skinande ut efteråt ;)
Kanske inte så miljövänligt i längden, men jag använder dem bara när det ska komma besök eller då jag får lite städpanik när handfatet ser för gräsligt ut.



Till speglarna och små fingeravtryck på tv, fönster och lite här och var där småttingarna drar fram. Skitbra och går snabbt, bara torka, inget eftertork alls. Sedan kanske det blir någon rand efter, men helt klart godkänt!

Så, det får bli dagens heta städtips från den här hemmafrun som hellre läste en bok än städade toaletterna från grunden igår ;) Det kan jag göra en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0