Inköp: Lyktor fattigmanssilver



Dessa små gobitar har jag kommit över. Ljuslyktor i fattigmanssilver.
Jag har blivit lite förtjust i just fattigmanssilver och väntar på fler detaljer i just den stilen.
 
Jag har en ganska renodlad "strikt" stil som jag kört med länge. Alla möbler i vitt, detaljer i svart och så den här lite franska shabby chic-stilen på inredningen... fast kanske mest åt det chica hållet, det får inte se för skabbigt ut ;) Så, inte mer shabby än fattigmanssivler med andra ord, där går min gräns - typ.

Tänk om hela huset bara kunde bli sådär vitt och shabby chic med en gång? Please!
Fast vad skulle det då vara för kul på vägen dit? Det är ju ganska härligt att se saker växa fram :)

Kommentarer
Postat av: D

jättefina ljuslyktor!! :D vart har du köpt den?

2012-07-17 @ 20:15:09
Postat av: hemmafrulin

Ja visst är de tjusiga. Köpte dem på Ellos.se.

2012-07-21 @ 13:41:07
URL: http://hemmafrulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0