Inköp blomkruka



Jag har tittat och trånat ett par gånger efter denna då jag gått förbi den i en blomsterbod inne i stan.
Nu fanns endast två stycken kvar så jag var tvungen förstår ni. Jag är en sådan som inte tycker att man ska slänga ut över 200 kr på en blomkruka. Om man inte blir lite kär förstås, vilket jag nu blivit.
Om man tänker på saken när man inte är tillsammans, gör omvägar och hittar på extra ursäkter för att ses igen - då ska man slå till! :)



Planterade "plättar i luften" i krukan, samt en dekorationsros. Blev supernöjd!



Jag är ju förtjust i det här med shabby chic... men mina fönsterbräder är lite väl shabby enligt mig. Vi ska måla samtliga lister, fönster och dörrar vitt vitt vitt... men nu är största prio att bli färdiga med tvättstugan innan lill kommer - i april för då går man in i bebisbubbla och har inte kraft för något hemmafix!



Den gör sig iallafall fin i mitt matsalsfönster - trots sliten och ful fönsterbräda.
Tur att man blir hemmablind efter ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser.



- Läckra partyklänningar i massa olika modeller

- Ytterplagg

- Västar

- 30 par skor i olika modeller, mestadels högklackat (Strl 40-41)

- Väskor

- Nederdelar så som shorts, leggins, kjolar

- Överdelar, linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- Smycken, halsband, armband, örhängen, ringar – nästan som en hel smyckesbutik

- Väskor i olika modeller

2012-02-02 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0