Helgen som varit



Helgen har varit tuff på många sätt. En liten stackare med feber och ont överallt verkar det som och så en stor stackare (jag) med illamående, orklöshet och besvärliga sammandragningar. Varför jag ska bli helt gravidskruttig precis när Ell mår jättedåligt?

Faren/maken i huset har jobbat hela helgen så igår tog jag och dottern in på lite vilohem/avlastning hos mormor och morfar. Mycket skönt! Vi är lyckligt lottade som har många nära och kära runt omkring oss. Det har enorm betydelse, iallafall i tuffa situationer.

Idag har jag dock varit effektiv:
Började med en kopp kaffe samtidigt som jag planerade veckans matsedel och gjorde handlarlista. 
MVC-besök, där allt såg bra ut.
Apoteksshoppa.
Sjukhuset.
Veckohandla.
Laga lunch (makaroner, grönsaker och korv med ostsås) - Ell åt - halleluja!
Powervila på soffan i 8 min.
Nu - andra koppen kaffe + huvudvärk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0