Seg morgon

Denna dagen har börjat väldigt segt. Steg trots det upp innan halv tio, men av någon anledning tog det typ 2 timmar att vakna till. Kanske för att jag sovit i en fåtölj de senaste 2 nätterna. Inte hela nätter men jag har börjat i fåtöljen för att sedan gå in till sängen halvt sovandes och sova sista delen av natten. Jag kan ju som sagt inte sova varken på ryggen, höger- eller vänster sida... så då har jag löst det genom att sova sittandes ;)
Åtta veckor kvar... hur ska detta gå?
Många lugnar mig med att sparkarna blir allt mindre ju större bebisen blir för den får liksom inte rum att sparka så hårt. Men gäller detta även om den ligger på tvären? Visst är det mysigt att känna att den verkligen lever där inne, men ibland känns det som att den ska sparka sig ut genom magen rent fysiskt.

Till frukost idag åt jag en smörgås med ost, ett glas proviva skogsbär ihop med mina vitaminer, Folsyra och "Mitt val Vegetarian" och så testade jag en ny smoothie kallad "Rosendrink". Den innehöll rosenvatten, honung, mango, yoghurt och mjölk. Jag tycker inte att det var någon höjdare alls. Den smakade enbart blomma, och nu får jag inte bort smaken ur min mun, urk. Ingen mer rosendrink för mig med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0