Påväg till förlossningen

Nu är jag precis i farten att åka in på nattligt besök till förlossningen för att kolla upp bebisen.
Som jag har nämnt så har den inte sparkat utan bara rört sig minimalt de senaste dagarna så nu började jag bli riktigt orolig. (Speciellt när man läser alla diskussionstrådar på nätet).
Så när jag ringde nyss sa de att jag skulle komma in och göra en kurva för att se så att allt var normalt.
Hon bad mig även ta med bricka och blodgrupps-papper ifall jag inte skulle få åka hem igen(!?)
Helt plötsligt blev allt så påtagligt. Tänk om något är fel på riktigt och de måste sätta igång förlossningen?
Det tror jag dock inte, men lite nervös är man ju självklart.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0