Hårda sparkar

Maten blev inte alls god. Rent av ganska tråkig faktiskt. Adam Tensta har dålig smak. Jag hade väl kanske för höga förväntningar. Men min man sa att det ändå var "funkismat". Man känner sig liksom lite lurad när man stått i köket i över en timma för att få ihop nåt mumsigt första dagen som hemmafru och så blev det så dåligt...
Jaja, imorn blir det enkelt iallafall, köttbullar med mos, rivna morötter, lingon och brunsås :)

Jag är ju gravid i vecka 33 och detta lilla barn gör sig ständigt påmint. Just nu sparkar den så hårt att jag inte kan sova. Typiskt för jag är ganska trött. Eller skittrött rent ut sagt.
Detta lilla underverk vägrar också att lägga sig till rätta, utan har legat i tvärläge under hela graviditeten... så nu tycker barnmorskor och läkare att den nog får ta och trilla ner med huvudet snart annars blir det kejsarsnitt... Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag personligen ska tycka om saken. Vad är bäst, snitt eller "det vanliga"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0