Övrig shopping från i fredags

Vi shoppade som sagt på ganska friskt i fredags. Tänkte även visa listan som inte hörde till barnet:

  
Billiga kökshandukar från IKEA. Kanonbra att ha när man bakar.
 
  
Tvål som doftar rosenolja och fikon. 

 
Dekorationspapper för kakor och tårtor. Älskar sånt där farmorsaktigt :)
 
 
Crocs, "foppatofflor" - trodde aldrig att jag skulle skaffa sådana oerhört charmlösa skor. Men fick tips om att de gör underverk för mina ömma fötter. Hoppas det stämmer, 350 kr på Intersport.


 

Bröllopspresent som ska ingå i en lek som vi tänkt hålla på min kompis bröllop i juni. Får berätta mer om tanken kring leken vid ett annat tillfälle. Detta är ett doftljus med en gullig text som passar till ett brudpar.



Flera olika ramar från IKEA. Planerar att göra en fotovägg nämligen.



D är oerhört rädd för spindlar och kryp. Och det har ju inte blivit mindre efter att vi flyttat till huset. Detta var hans käraste köp från shoppingen ;)



Även ett insektsnät till altandörren ser vi som en bra investering!



Fjärrbrytare till tv och datorer med mera.



Strandklänning från HM som jag tänkt sy om till ett "gravidlinne".



Gravid-tunika från HM nu till sommaren.



Amningslinne från HM.
(Det kommer ju en tid efter graviditeten också och då kanske man inte springer runt och shoppar i början).

Andra saker vi köpte var:
Svart rullgardin till sovrummet, IKEA
Torkställ till kläder, IKEA
Doppresent till vårt blivande barns kusin, Guldfynd
Stor musmatta, Elgiganten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0