Första veckan som hemmafru - check

Idag är det en vecka sedan jag slutade jobba. Och veckan har gått FORT! Kan inte fatta att tiden kan gå så fort när man inte ens har ett jobb att hinna med utöver allt annat.
Och jag har inte legat på latsidan direkt. Såhär aktiv har jag inte varit på länge.
Förstå vad mycket tid det går åt till att diska, bädda, städa, plocka, ja allt sånt där småpill som bara ska göras varje dag i ett hem.
Jag måste alltid pilla med sånt på morgonen efter frukosten och det kan ta en evighet ibland. Få hemmet på "fötter" innan dagen kan börja liksom.

Ikväll har jag varit och fiskat med pappa. Vi fick inget napp någon av oss, men det var ändå trevligt att få vara ute på sjön lite. Vi gick även iland på en ö och tittade på fåglar. Han har sina holkar och bo lite överallt som han måste kolla till ibland.



Dom här fina rosorna fick jag av D i fredags då han överraskade mig med SPA-behandlingar.
Roligast av allt var att han inte visste vilken typ av rosa som jag gillade bäst så han tog några av varje :)
Jag vet inte varför jag har fått dille på rosa. Vill ha massor i rosa helt plötsligt. Tyder det på att det är en tjej i magen eller är jag bara allmänt hormonell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0